Nasze realizacje

Agencja hostess - jak wybrać najlepszą?

28 września 2018

Agencja hostess jak wybrać najlepszą? – to jest jedno z najczęściej wpisywanych haseł w wyszukiwarce Google. Postanowiliśmy przedstawić naszą odpowiedź na to pytanie z perspektywy bycia agencją hostess.
Po pierwsze i najważniejsze, dobra i skuteczna agencja hostess nie jest tania. Jak wiadomo ta branża funkcjonuje na prowizji. Im stawka jaką płaci Klient jest wyższa tym większe wynagrodzenie otrzymują hostessy. Oczywiście tak wygląda to tylko i wyłącznie w etycznych agencjach. Na rynku jak w każdej branży są złe i dobre firmy. Przyjmijmy, że tak powinno to wyglądać w przypadku agencji hostess, które dbają o swoje dziewczęta i je szanują.

Po drugie i też jedno z ważniejszych zawsze warto zwrócić uwagę, czy agencja zadaje dodatkowe pytania jeśli zapytanie o wycenę jest niepełne. Kwestie godzin pracy, terminu, lokalizacji, stroju są niezbędne by dokonać właściwej i niekrzywdzącej nikogo wyceny. Wiele agencji hostess leci hurtem i nie dopytuje o bardzo istotne szczegóły. Nam zdarzyło się kilkukrotnie, że Klient wybrał nas mimo że byliśmy najdrożsi, ponieważ wyczuł, że troszczymy się o nasze hostessy, co mu zaimponowało.

Po trzecie kontakt z agencją. Czas odpowiedzi na e-maile, forma wypowiedzi, sposób przedstawienia wyceny oraz całości procesu rozpoczęcia i zakończenia współpracy, jasne i otwarte warunki, a przede wszystkim możliwość samodzielnego wyboru hostess. My bardzo chętnie doradzamy naszym Klientom, które kandydatki należy wziąć w pierwszej kolejności pod uwagę. Przy zleceniach dużych przy których najważniejsze są umiejętności, energia, a nie wygląd Klienci zdają się na nas i nigdy nie żałują.

Nie ma co się oszukiwać, ale dobra agencja hostess wie najlepiej jak pracują dziewczyny.
Jest grono dziewczyn pięknych, ale mimoz. Z taką hostessą ciężko o efektywną współpracę w momencie, kiedy w ciągu dnia trzeba być bardzo aktywnym i zaangażowanym. Zdecydowanie lepiej sprawdzi się może mniej atrakcyjna dziewczyna, ale życzliwa, komunikatywna i radosna. Na podstawie zdjęć Klienci nie są w stanie tego zweryfikować. Spotkania z hostessami zawsze są ogromnym problemem logistycznym i czasowym, bo najlepsze dziewczyny pracują każdego dnia i wiedzą, że jak nie to zlecenie to inne, więc nie muszą się fatygować. Gdy Klienci napierają proponujemy rozmowy telefoniczne lub na Skype, które częściowo rozwiązują problem zapoznania się nie tylko z aparycją hostessy, ale również jej obyciem, sposobem wysławiania się i charyzmą.

Obecnie na rynku funkcjonuje kilkadziesiąt agencji hostess. W naszym mniemaniu tylko kilka się liczy w rzeczywistości i trzyma wysoki poziom. Są to nasi bezpośredni konkurenci, których szanujemy i kibicujemy im. Wierzymy że dla każdego znajdzie się miejsce jeśli robi się to całym sercem i nie psuje rynku, który z roku na rok staje się coraz bardziej jałowy i nie tak prestiżowy jak kiedyś.

Galeria